TEL: 09125000898

کلیت و متریال بکار رفته در تولید تسمه انتقال نیرو

در پاسخ به افزایش تقاضای فن آوری در مورد عملکرد ، کاهش انتشار صدا و افزایش طول عمر ، طیف گسترده ای از پروفیل های دندان طی 60 سال گذشته به بازار عرضه شده است. و برنامه های جدید به طور مداوم به تسمه های انتقال نیرو ویژه جدید و پیشرفته در تمام طراحی های ممکن نیاز دارند.

با استفاده از اعضای کششی با کشش کم و مقاومت بالا در برابر خم شدن معکوس ، انتخاب شکل مناسب دندان برای یک نیروی بهینه شده و توزیع کشش و همچنین استفاده از ترکیب مواد تسمه انتقال نیرو مناسب برای ویژگی های بهتر ، می توان به بالاترین سطح عملکرد دست یافت. مربوط به نقاط قوت برش دندان است. این امر برای اطمینان از انتقال قدرت قابل اطمینان برای گشتاورهای بالا و تنش دینامیکی بالا مورد نیاز است.

تسمه های Angst + Pfister برای کاربردها در درایوهایی با نیروهای شتاب فوق العاده بالا و همچنین برای انتقال قابل اعتماد گشتاور بالا در سرعت های پایین طراحی شده اند. ما در انتخاب پروفیل های مناسب و پردازش تسمه مناسب برای انتقال قدرت از شما پشتیبانی می کنیم. مهم نیست که کار پیچیده باشد: APSOdrive® راه حل مناسب را به شما ارائه می دهد.


متریال بکار رفته در تولید تسمه انتقال نیرو


تسمه های تایمینگ در مواد مختلفی موجود است اما متداول ترین آنها الاستومر و پلی اورتان هستند. الاستومر به عنوان یک اصطلاح عمومی برای پلی کلروپرن و همچنین هر ترکیب الاستومر مرتبط استفاده می شود. همین امر در مورد پلی یورتان نیز صدق می کند ، زیرا ترکیبات مختلفی از پلی اتر یا پلی استر موجود است که برای ریخته گری یا فرآیند های تولید اکسترودر مناسب هستند. مخفف معمول استفاده شده TPU مخفف پلی اورتان ترموپلاستیک است. قبل از انتخاب از دو ماده الاستومر یا پلی اورتان که در تولید تسمه پلی کرد نیز استفاده می شوند ، پارامترهایی مانند هدف ، نیازها و محیط باید مشخص شود ، زیرا همه این پارامترها همچنین می توانند بر روی عضو کششی تقویت شده که می تواند از فولاد ، شیشه ، آرامید یا کربن ساخته شود ، تأثیر داشته باشد. . بعلاوه ، هر لایه اضافه شده در قسمت پشت یا دندان کمربند باید مورد توجه قرار گیرد. محلول دارای کمربند الاستومر برای انتقال نیرو معمولاً مقرون به صرفه تر است. از طرف دیگر ، تسمه وی بلت پلی اورتان بهترین راه حل برای موقعیت یابی دستگاه ها است.

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت