TEL: 09125000898

تسمه های اتصالی دیزل ژنراتور ها

دیزل ژنراتور ها در صنایع سنگین مانند صنایع راهسازی و معدنی دارای کاربری گسترده ای هستند. در واقع در پروژه های معدنی و عمرانی که دسترسی به برق با آمپراژ و ولتاژ بالا وجود ندارد از دیزل ژنراتور برای تولید الکتریسیته استفاده می کنند. دیزل ژنراتور ها دارای یک موتور دیزلی با سوخت گازوئیل هستند که به یک عدد دینام کوپل شده است تا با تبدیل انرژی جنبشی دورانی میل لنگ خروجی موتور دیزل برق تولید کند.

موتور دیزلی ژنراتور ها اغلب با برند هایی چون کومنز Cummins, پرکینز، کاترپیلار و یا ولوو مورد استفاده قرار می گیرد و دارای توان های مختلفی می باشد. توان دیزل ژنراتور ها هم بر حسب کیلو وات یا اسب بخار و یا بر حسب کاوا KVA مشخص می شود.

تسمه تایمینگ دیزل ژنراتور

یکی از مهمترین نوع تسمه صنعتی اتصالی بر روی دیزل ژنراتور ها تسمه تایمینگ می باشد. تسمه تایمینگ ژنراتور بصورت یک حلقه بسته و دارای دنده هایی عمود بر راستای طولی می باشد. تسمه تایمینگ دیزل ژنراتور وظیفه تنظیم زمان بندی حرکتی دریچه و سوپاپ های سوخت و دود را بر عهده دارد. اغلب دیزل ژنراتور ها از تسمه تایمینگ با برند های معتبری چون مگاداین و یا باندو در اتصالات استفاده می کنند. البته به جز تسمه تایمینگ از یک تسمه وی بلت انتقال قدرت نیز بر روی ژنراتور ها استفاده می شود که برای سیستم و پروانه خنک کننده ژنراتور طراحی شده است.

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت