TEL: 09125000898

بست سوزنی انکر

بست سوزنی انکر Anker lacing system که با نام چنگ سوزنی نیز شناخته می شود ابزاری برای اتصال قطعات بریده شده تسمه های PVC محسوب می شود. این بست سوطنی انکر در واقع یک ابزار و قطعه فلزی یک پارچه با انعطاف مناسب و دارای دندانه های سوزنی می باشد که با قرار گرفتن بر روی سطح تسمه و با اعمال نیرو سوراخ هایی در فواصل مشخص و برابر بر روی سطح تسمه پی وی سی ایجاد کرده و سبب اتصال آن می شود. از بست سوزنی انکر بجای جوش حرارتی که در اتصال دو سر برش خورده تسمه های صنعتی بالاخص انواع تسمه نوار نقاله استفاده می شود. اتصال سطوح تسمه با بکارگیری بست سوزن انکر بدون نیاز به تجهیزات و مراحل ویژه و در کوتاهترین زمان صورت می پذیرد. علاوه بر اتصال جدا سازی سطوح متصل شده با بکارگیری بست سوزنی انکر نیز به سادگی صورت می پذیرد. گاهی در اتصال بر حسب عرض تسمه PVC می بایست از دو یا چند بست سوزنی انکر استفاده نمود. بازرگانی شهر تسمه وارد کننده و عرضه کننده انواع تسمه های صنعتی پی وی سی و انواع بست سوزنی انکر اتصال تسمه ها.


فاکتور های انتخاب بست سوزنی انکر


هر چند در اغلب موارد انواع بست سوزنی انکر از استنلس استیل گرید 316 انتخاب می شوند اما دارای شکل ها و سایز های مختلفی بوده که انتخاب آن می بایست با در نظر گرفتن برخی از فاکتور ها صورت پذیرد. در زیر به بررسی فاکتور های اصلی در انتخاب بست سوزنی انکر می پردازیم.



بست سوزنی انکر سری G

اشکال مختلف بست سوزنی انکر


مانند تمامی انواع اتصالات صنعتی بست سوزنی انکر نیز دارای شکل ها، استایل، سایز و استاندارد های مختلفی است. یکی از پرکاربرد ترین ایت اشکال بست سوزنی انکر سری G می باشد. این سری از بست سوزنی که با در نظر گرفتن دندانه های بیرونی در دو سمت به شکل G دیده می شود دارای طراحی و قابلیت نفوذ بالایی بوده و از پارگی تسمه نیز با وجود سوزاخ های سطحی با نشستن بر روی سطح کار جلوگیری می کند. از قابلیت های بالای بست سوزنی سری G می توان به دقت اتصال لاک تسمه
از AISI 316 فولاد ضد زنگ،
تضمین سازگار 4.00
mm زمین بیش از تمام طول توری.
هندسه فوق العاده اتصال توسط این بست سوزنی چنگ ویژگی های چهار
سطح نقطه متناوب بین بالا و پایین توری فراهم می کند که نقاط مختلف از
نفوذ در مقابل یک خط پیوسته، افزایش
قدرت و دوام اسپليس .
G سری ماشین برای فشرده سازی سازگار اعمال می شود، و در نتیجه یک تکه یکنواخت و مسطح،
حتی با تسمه هایی که مستعد موج گرفتن هستند. پین های اتصال فولاد ضد زنگ بست سوزنی انکر سری G از موج برداشتن تسمه تحت تنش کششی جلوگیری می کنند.

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت