TEL: 09125000898

مشخصات تسمه تایمینگ باز پلی اورتان متری

ما طیف کاملی از تسمه های همگام سازی شده و آهن آلات مربوطه را با نسبت خوبی از سهام موجود در اختیار شما قرار می دهیم. ما عمدتا از تولیدکنندگان اروپایی استفاده می کنیم اما از طریق تماس با ما در سراسر جهان جستجو می کنیم تا تمام نیازهای مشتریان خود را برای قیمت ، کیفیت و در دسترس بودن برآورده کنیم. اکثر این بخشهای تسمه ای که در کنار آنها ذکر شده است را می توان در لاستیک یا PU با فولاد یا آرامید (کولار) تهیه کرد. معامله مستقیم با کارخانه های تولیدی به ما امکان می دهد کالای مناسب نیاز شما را ارائه دهیم.

نقشه های بخشهای تسمه تایمینگ متری جداگانه در کنار هم برای شناسایی اولیه تسمه تایمینگ متری است (جزئیات کامل فنی را می توان برای هر سبک تسمه تایمینگ متری ارائه شده توسط Spel-Gate Industrial از این صفحه یا سایر صفحات سایت ما تهیه کرد).

برای راهنمایی بیشتر لطفاً به نکته SGi ما مراجعه کنید.

شماره قطعات اکثر این تسمه تایمینگ ها یک استاندارد صنعتی است: - "عرض / طول مقطع" یعنی 20 / T10-1620 ، با این حال مانند همه موارد استثنا در این قانون ، تسمه تایمینگ های امپراتوری وجود دارد.

این اندازه های امپریالیستی دارای تعداد قسمت های "طول (دهم اینچ) ، بخش ، عرض (اینچ)" هستند ، یعنی 570H150 = 57 "طول x 1،1 / 2" عرض ، این محدوده ها را پوشش می دهد - MXL ، XL ، L ، H ، XH و XXH

محدوده استاندارد تسمه های زمان بندی امپریالیستی و محدوده متریک HTD معمولاً از "محدوده توزیع" ما ارائه می شود که به تفصیل اینجا

اگرچه هدف ما این است که "متخصص تسمه تایمینگ متری" باشیم و طیف وسیعی از تسمه تایمینگ ها را کاملاً متنوع و متنوع ارائه دهیم ، اما اگر ما طیف وسیعی از قرقره ها و قفل های مخروطی با این تسمه تایمینگ ها را ارائه ندهیم اشتباه است.

اگرچه ما فقط چند اندازه محبوب را ذخیره می کنیم اما می توان طیف گسترده ای را برای خدمات روز بعد ارائه دهیم. دامنه ارائه شده برای درج کامل در اینجا بیش از حد زیاد است ، به ویژه هنگامی که ما از تولیدکنندگان مختلف منبع تهیه می کنیم ، با این وجود می توانیم به سرعت به هر اطلاعاتی که نیاز دارید کمک کنیم.


تسمه تایمینگ متری اپتی بلت



Optibelt ALPHA TORQUE از پلی یورتان مقاوم در برابر سایش با سختی 86 Shore A. ساخته شده است. از ویژگی های اساسی تسمه تایمینگ متری اپتی بلت می توان به مقاومت در برابر روغن فوق العاده خوب برای پلی اورتان و همچنین مقاومت خاصی در برابر اسیدها و محلول های قلیایی اشاره کرد.

Optibelt ALPHA TORQUE را می توان با سیمهای کششی ساخته شده از فولاد ، فولاد بسیار انعطاف پذیر ، فولاد ضد زنگ ، آرامید ، پلی استر یا Vectran تقویت کرد تا متناسب با طیف گسترده ای از کاربردها باشد.

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت