TEL: 09125000898

واردات تسمه نقاله با برند چهار ستاره 4 star

گروه صنعتی شهر تسمه beltcity وارد کننده انحصاری تسمه نوار نقاله با برند چهار ستاره 4star با کیفیت، انعطاف و مقاومت بسیار بالا از کشور چین می باشد. تسمه های نوار نقاله از ترکیبات پلیمری با پلی یورتان با درصد بالا، لاستیک و افزودنی هایی که به افزایش مقاومت سایشی می شود تولید شده اند. تسمه نوار نقاله 4 ستاره قابل کاربری بر روی کلیه نقاله های صنعتی مانند نقاله های صنایع سیمان و کچ، نقاله های معادن سنگ، نفت و پتروشیمی و نقاله های صنایع فولاد می باشد. تسمه نوار نقاله چهار ستاره 4star در عرض های مختلف از 40 سانتی متر به بالا و در ضخامت های مختلف بر حسب شرایط و موارد کاربری و بصورت رولی توسط گروه صنعتی شهر تسمه وارد می شود. این تسمه نوار نقاله در متراژ مورد نیاز مشتریان برش خورده و بصورت حرارتی جوش داده می شود.

مشخصات کیفی تسمه نوار نقاله چهار ستاره 4star

تسمه های نقاله تولید شده در کشور چین برخی بصورت طرح یعنی با استفاده از نام برند های مطرح به تولید محصول می پردازند که با توجه به عدم تعهد به موارد کیفی خرید و استفاده از آنها توصیه نمی شود. برند تسمه نوار نقاله 4 ستاره 4star یک برند ثبت شده چینی با سابقه طولانی در امر تولید انواع تسمه های صنعتی از جمله تسمه های پلیمری نوار نقاله می باشد که دارای استاندارد کیفی کشور چین، استاندارد های سیستمی ایزو بوده و در حال حاضر به بیش از 29 کشور دنیا صادر می شود. استفاده از یک برند ثبت شده بدین مفهوم است که برند تسمه نقاله 4 ستاره همواره به منظور نزدیک کردن مشخصات کیفی محصولات خود به برند های برتر دنیا تلاش کرده و محصولات تست کیفیت را بصورت کامل طی می کنند.

بکارگیری مواد اولیه با مرغوبیت بسیار بالا، استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی های مدرن در طراحی و تولید تسمه نقاله و انجام تست های کیفی در رده های مختلف سبب شده است تا تسمه نوار نقاله 4 ستاره 4star دارای مقاومت سایشی بسیار بالا در تماس با اجسام خشن، مقاومت در برابر ضربه بسیار مناسب در برابر سقوط اجسام و حتی مقاومت شیمیایی مناسبی در تماس با خورنده های صنعتی نسبت به اغلب برند های چینی تولید کننده تسمه نقاله داشته باشد.

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت