TEL: 09125000898

تسمه نقاله مقاوم در تماس با مواد شیمیایی

تسمه های نقاله لاستیکی مقاوم در برابر مواد شیمیایی تسمه های نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی به عنوان وسیله ای برای حمل مواد شیمیایی به شکل های قلیایی و اسیدی یا برای مواد منظم اما در محیط های تهاجمی در نظر گرفته شده اند.

ما یکی از پیشگامان تامین کننده تسمه های مقاوم در برابر مواد شیمیایی هستیم و آن را از لاستیک ، با خوردگی ضد شیمیایی عالی و مقاومت خوب در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی طراحی می کنیم.

حتی اگر مواد شیمیایی حمل شده از غلظت بالایی برخوردار باشند ، نمی توانند پوشش تسمه های نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی را که ارائه می دهیم ، از بین ببرند و باعث کارایی بد لاشه تسمه می شوند.

انواع تسمه های نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی که ما ارائه می دهیم دارای روکش های لاستیکی با کیفیت برتر هستند که از مواد لاستیکی با دوام شیمیایی ساخته شده و دارای خوردگی ضد شیمیایی خوبی هستند.

این تسمه های نقاله همچنین با استفاده از خصوصیات فیزیکی مطلوب با استفاده از مواد پایه ایجاد می شوند که تسمه را حل نمی کنند ، گسترش نمی دهند و باعث خوردگی نمی شوند ، و آنها را برای حمل مواد با خواص شیمیایی خوردگی مناسب می کند.

تسمه های نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی کلاس A1 A1 کلاس مقاومت شیمیایی

تسمه های نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی کلاس A2 A2 کلاس مقاومت شیمیایی

تسمه های نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی کلاس A3 A3 کلاس مقاومت شیمیایی

تسمه های نقاله لاستیکی مقاوم در برابر مواد شیمیایی به دلیل استفاده از هسته های تسمه ای پنبه ، پلی استر ، پنبه ، نایلون و سایر مواد که به ضریب دوام و همچنین مقاومت در برابر مواد شیمیایی می افزایند ، دارای خواص اتصال برتر و بدون جداسازی لایه هستند. استفاده از این ترکیبات و تسمه در تجهیزات صنعتی طول عمر بالاتری را در تماس با مواد خورنده شیمیایی بوجود می آورد.

تسمه های نقاله لاستیکی مقاوم در برابر مواد شیمیایی برای حمل و نقل در مصارف صنعتی و معدنی مواد حاوی اسید یا قلیایی مانند گیاهان شیمیایی ، گیاهان کود ، گیاهان کاغذ و کاغذ و غیره مناسب هستند.

تسمه نوار نقاله

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت