TEL: 09125000898

تسمه نقاله یکپارچه مثبت AT5

تسمه های نقاله درایو AT5 مثبت از BEHAbelt ، کشش بدون لغزش را حتی با کمترین قطر قرقره فقط 18 Ø میلی متر فراهم می کند. این بدان معناست که اکنون حتی می توان از مقاطع نقاله با کمترین انتقال با محلول تسمه بدون لغزش استفاده کرد.


در ترکیب با حداکثر عرض تسمه تا 700 میلی متر ، سری محصولات جدید BEHAbelt نشان دهنده یک راه حل محصول جدید است که بار دیگر محدودیت های قبلی کاربردهای احتمالی راه حل های کمربند مثبت را در بازار تغییر می دهد.


برای نیازهای بهداشتی بالا در صنایع غذایی
ساخت کاملاً یکپارچه تسمه های نقاله بدون رشته های آرامید یا لایه های پارچه ای یک طرح کمربند بهداشتی مطلوب را ارائه می دهد که مطابق HACCOP بالاترین نیازها را در صنایع غذایی دارد و یک طرح بهداشتی پیشگیرانه ارائه می دهد.


مزایای ویژه طراحی یکپارچه تسمه نوار نقاله


به لطف انتخاب دقیق مواد اولیه برای تماس مستقیم مواد غذایی بعنوان تسمه نقاله مواد غذایی ، محلولهای کمربند مقاومت میکروبی ، هیدرولیز و شیمیایی بسیار خوبی ارائه می دهند. هر جا که به زمان بندی دقیق ، موقعیت یابی و معکوس نیاز باشد ، این محلول کمربند یک گزینه مناسب و مناسب برای محصول است.


تنوع ساختاری کاربردی برای ـسمه نوار نقاله مثبت یکپارچه
BEHAbelt در حال حاضر طیف گسترده ای از سطح تسمه عملکردی را در این گروه محصولات ارائه می دهد. سطوح تسمه به طور مطلوب محصولات چرب ، مرطوب ، خشک یا منجمد را منتقل می کند.

تسمه نوار نقاله

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت