TEL: 09125000898

تسمه نوار نقاله سری توربو بلت TurboBelt

Voith TurboBelt TT Linear Booster Drive یک درایو میانی قدرتمند و سازنده برای نوار نقاله های تسمه ای است. با افزایش عمر مفید تسمه ها ، صرفه جویی در هزینه تسمه در نوار نقاله های جدید و افزایش ظرفیت در سیستم های موجود ، کارایی انتقال را بهبود می بخشد.
TT Drive مجهز به ایستگاه هد و تنش در کمربند واقعی قرار گرفته است. درایو مستقیماً درون سیستم نوار نقاله فعلی مونتاژ می شود. تسمه بالایی سیستم نوار نقاله اصلی (تسمه حمل) بر روی تسمه بالایی TT Drive معرفی شده (تسمه محرک) قرار دارد. سپس نیروی کششی با استفاده از قفل اصطکاک بین تسمه حمل مانند تسمه برزنتی و تسمه محرک به صورت خطی منتقل می شود. این در نتیجه به طور قابل توجهی نیروهای کششی کمربند است. درایوهای TT در صورت استفاده از نوار نقاله تسمه ای متوسط ​​، بلند یا شیب دار مزایایی را به همراه دارد.


قابلیت عملکرد تسمه نوار نقاله در شرایط سخت



اجزای اصلی Voith برای نوار نقاله بسیار قوی و ایمن هستند و با بالاترین استانداردها طراحی شده اند. محصولات ما سابقه بسیار خوبی برای عملکرد قابل اعتماد در محیط های خشن دارند. در عین حال ، با حداقل نگهداری و سایش کم مشخص می شوند. میانگین زمان بین خرابی (MTBF) از اجزای ما معیار صنعت معدن را تعیین می کند.


فراتر از ارائه مجموعه گسترده ای از اتصالات سیال برای تقاضای محرک های تسمه نقاله ، Voith همچنین با شما همکاری می کند تا راه حل های کامل کنترل درایو و کنترل را ارائه دهید. بر اساس نیازهای خاص شما ، به شما کمک می کنیم مناسب ترین سیستم درایو را برای عملکرد خود تعیین کنید.

تسمه نوار نقاله

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت