TEL: 09125000898

تسمه نقاله با ماژول پلاستیکی برای مواد غذایی

با توجه به نیازهای خاص صنعت تولید مواد غذایی ، رکسنورد برنامه گسترده ای از تسمه نقاله مدولار پلاستیکی در دسترس دارد. با داشتن تجربه گسترده در صنایع مختلف ، می توانیم تسلیم قابل اعتماد تسمه های انتقال مواد غذایی سفارشی را ظرف چند روز تضمین کنیم. تمام مواد پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و استال که در این بروشور ذکر شده اند برای تماس مستقیم با غذا مناسب هستند.


از این تسمه های نوار نقاله می توان در خطوط استخوان سازی ، گیاهان مرغ ، کشتارگاه ها ، صنایع میوه و سبزیجات ، فرآوری ماهی ، باکریلین ها و طیف گسترده ای از کاربردهای بسته بندی استفاده کرد. می توانید تسمه نقاله مواد غذایی مورد نیاز خود را با خواندن مزایا و برنامه های موجود در صفحات سمت چپ هر سریال ، وصل کنید. همه تسمه های نوار نقاله با تمیز بودن طراحی شده اند. با این حال ، تمرین می آموزد که دستیابی به بعضی از مناطق هنگام تمیز کردن دشوار است و الگوهای سایش یا آسیب تسمه نقاله مواد غذایی می تواند تمیز کردن صحیح را دشوارتر کند. به همین دلیل ما در بهداشت بیشتر از یک مرحله جلوتر رفته ایم: به عنوان استاندارد ، بیشتر تسمه های نوار نقاله مواد غذایی مجهز به محافظت ضد میکروبی Microban اگرچه جایگزین روشهای بهداشتی خوب نیست ، باعث بهبود بهداشت ، به ویژه در عملیات نظافت بین منظم می شود. Microban ایمن ، با دوام و موثر است.

مقاومت میکروبی تسمه نقاله مواد غذایی

با نفوذ در دیواره سلولی باکتری ها ، Microban مانع از رشد باکتری های مسمومیت غذایی مانند E.coli 0157 ، سالمونلا ، لیستریا ، استافیلوکوکوس اورئوس ، کمپیلوباکتر و غیره می شود که می تواند باعث آلودگی تسمه نوار نقاله و مواد غذایی مورد حمل شود. در اشاره به غذا. آزمایشات آزمایشگاهی مستقل اثبات کرده است که Microban در طول عمر محصول بی اثر است. از آنجا که داخلی است ، در تمام مدت ، حتی در مناطق آسیب دیده از برش یا خراش چاقو ، کار می کند. کمیته علمی اتحادیه اروپا برای غذا (SCF) عامل فعال در فناوری Microban را برای ایمن بودن در استفاده از تماس با مواد غذایی استفاده کرده است. در ایالات متحده سازمان حفاظت محیط زیست (EPA) آن را برای استفاده در تسمه های نقاله تأیید کرده است.

تسمه نوار نقاله مواد غذایی

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت