TEL: 09125000898

انتخاب و جایگزینی تسمه انتقال نیرو

تسمه های انتقال نیرو V مانند تجهیزات نسبتاً خوش خیم و ساده به نظر می رسند. آنها اساساً یک گروه لاستیکی با شکوه هستند ، درست است؟ نیاز به جایگزینی دارید؟ فقط عرض و محیط بالا را اندازه بگیرید ، تسمه انتقال نیرو دیگری با همان ابعاد پیدا کنید و آن را به درایو بزنید. فقط یک مشکل وجود دارد: این رویکرد تا آنجا که می توانید اشتباه است.


تسمه های انتقال نیرو V مانند پسر عموهای تسمه انتقال نیرو همزمان خود از ابتدای اختراع توسط جان گیتس در سال 1917 دستخوش پیشرفت تکنولوژیکی زیادی شده اند. ترکیبات جدید لاستیک مصنوعی ، مواد پوشش ، روش های ساخت ، پیشرفت بند ناف و پروفیل های مقطع منجر به ایجاد یک آرایه اغلب گیج کننده شده است. تسمه های انتقال نیرو V که کاملاً کاربردی خاص هستند و عملکرد بسیار متفاوتی دارند.

عملکرد و اصول تسمه وی بلت انتقال قدرت


در این مقاله برخی از اصول تسمه انتقال نیرو V را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کند درک درستی از تسمه وی بلت مورد استفاده در یک برنامه خاص داشته باشید تا درایوهای تسمه انتقال نیرو شما بیشتر دوام بیاورد ، کارآمدتر کار کند و باعث خرابی و صرفه جویی در هزینه شما شود.


برخلاف تسمه های تخت ، که فقط به اصطکاک متکی هستند و می توانند قرقره ها را ردیابی و لغزش کنند ، تسمه های انتقال نیرو V دارای دیواره های جانبی هستند که در شیارهای مربوط به شیار قرار می گیرند ، سطح اضافی و ثبات بیشتری را فراهم می کنند. هنگام کار تسمه ها ، کشش تسمه یک نیروی گوه ای عمود بر قسمت بالای آن اعمال می کند ، دیواره های جانبی آنها را به طرف شیارهای شیار فشار می دهد ، که نیروهای اصطکاک را چند برابر می کند که به راننده اجازه می دهد بارهای بیشتری را منتقل کند. (شکل 2) نحوه قرار گرفتن تسمه وی بلت V در شیار میخ هنگام کار تحت تنش بر عملکرد آن تأثیر می گذارد.

تسمه انتقال نیرو

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت