TEL: 09125000898

سایش و سر و صدای تسمه انتقال نیرو

این بزرگترین نکته در مورد مشکل تسمه وی بلت درایو است که نباید نادیده گرفته شود. اگر تسمه وی بلت مارپیچ شما جیغ می زند ، وقت بررسی است. شاید فقط آب روی تسمه انتقال نیرو باشد ، که مسئله بزرگی نیست. اگر از طریق باران سیل آسا رانندگی کرده اید ، می توانید برخی از جیرجیرها را انتظار داشته باشید. اما اگر صدای جیر جیر به دلیل نشت یا ریختن روغن موتور است ، این یک بازی توپی کاملاً دیگر است. روغن بوسه مرگ بر تسمه انتقال نیرو است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه نشتی ندارید و از YourMechanic بخواهید بلافاصله تسمه را جایگزین کند ، به جای اینکه صبر کنید تا آسیب اجتناب ناپذیر شما را مجبور به انجام آن کند.


سایش در تسمه وی بلت انتقال نیرو



تسمه انتقال نیرو شما قبل از خراب شدن ، معمولاً نشانه هایی از سایش را نشان می دهد. اگر دنده های رو به قرقره تکه های از دست رفته ندارند ، لزوماً پایان جهان نیست. بسیاری از تسمه انتقال نیروها با از بین رفتن چند بیت کاملاً خوب عمل خواهند کرد. اما اگر تعداد زیادی قطعه از بین رفته است ، یا اگر چندین بریدگی نزدیک به هم ظاهر شده اند ، بلافاصله تسمه محرک را تعویض کنید - این فقط یک فاجعه است که منتظر اتفاق می افتد. اگر یک طرف ناهموار بپوشد ، می توانید تسمه انتقال نیرو نامرتبی داشته باشید. این می تواند از نظر قرقره مشکل ساز شود.


شکاف و پوسیدگی البته نشانه این است که باید تسمه محرک را تعویض کنید. هر ترک که بیش از نیمی از تسمه انتقال نیرو باشد باید فوراً تعویض شود.


اگر تسمه وی بلت رانندگی شما آسیب دیده است ، ریسک نکنید. می توانید کیلومترها بدون مشکل رانندگی کنید و یا در انتها در کنار جاده گیر کرده اید. بدترین حالت ، تسمه وی بلت آسیب دیده می تواند به سایر اجزای خودرو آسیب زیادی برساند. در صورت شک ، بهتر است جایگزین شوید.

تسمه انتقال نیرو

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت