TEL: 09125000898

انواع و شکل های مختلف تسمه انتقال نیرو


تسمه های انتقال نیرو در انواع و سبک های مختلفی وجود دارد. انواع محبوب عبارتند از;


تسمه های V - اضلاع مخروطی و ته صاف با مقطع ذوزنقه ای. آنها با استفاده از اصطکاک بین تسمه و قرقره برای انتقال نیرو کار می کنند و ظرفیت انتقال قدرت بالاتری نسبت به تسمه های انتقال نیرو تخت دارند. تسمه های V به دلیل سهولت نصب ، هزینه کم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و در طیف وسیعی از اندازه ها در دسترس هستند.
تسمه های انتقال نیرو سنکرون - که به آن تسمه های تایمینگ نیز می گویند ، دارای پروفیل دندانه دار هستند و می توانند به عنوان جایگزینی برای زنجیر و چرخ دنده استفاده شوند. آنها با دندان هایی که با شیارهای مربوطه در قرقره یا چرخ دنده در حال افزایش کارایی درایو بالاتر از تسمه وی بلت V هستند ، بر لغزش کمربند غلبه می کنند. آنها در برنامه های انتقال قدرت با قدرت بالا مانند پمپ های آب ، پمپ های تزریق سوخت و میل بادامک استفاده می شوند. آنها نازک و انعطاف پذیر هستند و آنها را برای استفاده در مکانهایی که به قرقره های با سرعت بالا یا کوچک نیاز دارند ایده آل می کند. سر و صدا کمتری نسبت به درایوهای زنجیره ای دارند و در طول عمر کمربند از نظر انرژی کم هستند.
تسمه های انتقال نیرو تخت - دارای یک سطح مقطع مستطیل شکل هستند که سطح اصطکاک ثابت تری را بین تسمه ها و قرقره ها فراهم می کند. خزش کمی دارند و به دلیل افت خمش کم و خاصیت صرفه جویی در مصرف انرژی کارآمد هستند و در همه مناطق از مناطق صنعتی با استفاده از انتقال نیرو برای کاربردهای متنوع استفاده می شوند.

تسمه انتقال نیرو

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت