TEL: 09125000898

کاربری متریال TPU در تولید تسمه پلی کرد

تسمه های گرد پلی کرد ساخته شده از TPU با کیفیت بالا بسیار انعطاف پذیر ، الاستیک و قابلیت انعطاف پذیری از هر جهت را دارند. آنها ساختارهای سطحی متنوعی را ارائه می دهند. تسمه های گرد پلی کرد را می توان با جوشکاری انتهای انتهای آنها بر روی دستگاه ، بی پایان ساخت. این امکان نصب و نگهداری آسان ، با حداقل زمان خرابی را دارد. تسمه های گرد پلی کرد دارای خزش کم و طول عمر بالایی هستند. علاوه بر این ، آنها حداقل قطر قرقره را از 5/5 قطر کمربند شروع می کنند.


تسمه های پلی کرد گرد بسیار مقاوم هستند و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آنها در بسیاری از مناطق استثنایی است: مقاومت آنها در برابر هیدرولیز به طور قابل توجهی از بیشتر الاستومرهای پلی یورتان موجود برتر است. در نتیجه ، تسمه های گرد Pulisen در برابر آب ، روغن ، چربی و بنزین مقاوم هستند. تسمه های گرد Pulisen به دلیل تحمل سطح مقطع نزدیک ، انتقال قدرت یکنواخت را تضمین می کنند.


تسمه های الاستومتری پلی کرد



اگرچه ما به طور کلی تسمه پلی کرد بصورت کلاف و بصورت تسمه متری تولید می شود ، اما می توانیم تمام تسمه ها را با توجه به مشخصات مورد نیاز شما آماده سازی نماییم. تسمه های گرد ما طیف گسترده ای از محصولات مانند مواد غذایی ، شیشه ، کاشی های سقف در صنایع بعنوان تسمه کاشی ، تخته های رایانه و بسیاری دیگر را انتقال می دهند. دامنه استاندارد تسمه های گرد با تقویت کننده های سیم پلی استر یا سیم فولادی گرد می شود.


تسمه گرد پلی اورتان استاندارد صنعتی برای نوار نقاله های شافت خطی و نوار نقاله غلتکی به غلتکی است. ما آنها را در انبار داریم ، امروز آماده حمل هستیم. ما می توانیم به شما کمک کنیم اندازه مناسب خود را دریابید. فقط با ما تماس بگیرید یا برای ما ایمیل بزنید.
تسمه های پلی اورتان معمولاً به عنوان تسمه یورتان ، کمربند اورتان ، تسمه های حلقه ای ، نوار نقاله دور تسمه ، تسمه حلقه ، تسمه محرک O حلقه ، تسمه نقاله شفت خطی نامیده می شوند.

تسمه پلی کرد

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت