TEL: 09125000898

اتصال تسمه انتقال نیرو

هر زمان که تعمیر تسمه و هر زمان تعویض تسمه انتقال قدرت انجام می شود ، میله ها را از نظر تمیزی ، آسیب و ساییدگی بررسی کنید. روش بازرسی در این راهنما شرح داده شده است. از جدول Groove Dimensions 1 و 2 و داده های تحمل در زیر به عنوان مرجع استفاده کنید تا تعیین کنید که ساییدگی بیش از حد شیار رخ داده است. در صورت لزوم ، آنها می توانند در انتخاب مقطع تسمه جایگزین نیز کمک کنند. جداول بر اساس ابعاد استاندارد صنعت برای میخ های تسمه V ساخته شده اند. در صورت امکان همیشه مشخصات اصلی شیار را بررسی کنید. تنوع در استانداردهای صنعت می تواند برای ایجاد نیازهای خاص طراحی یا عملکرد ایجاد شود.


نیاز به تولید انرژی بیشتر با افزایش نیاز ما به فضای تجاری ، صنعتی و مسکونی افزایش می یابد. بر اساس یک گزارش اخیر ، فقط در آمریکای شمالی (از جمله ایالات متحده ، کانادا و مکزیک) ، بازار انتقال برق تقریباً 70.4 میلیارد دلار تخمین زده شده است.


در هر تأسیسات صنعتی ، توربین ها و موتورها برای تولید حرکت مکانیکی چرخشی برای انجام کارهای مختلف استفاده می شوند. بازار تسمه انتقال نیرو صنعتی با محصولات اساسی انتقال قدرت درایو باز مانند درایو تسمه ، درایو زنجیره ای ، درایو دنده کار می کند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این پست ، نکات مثبت و منفی این م componentsلفه های فناوری انتقال نیرو را بررسی خواهیم کرد.

تسمه انتقال نیرو

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت