TEL: 09125000898

معنای حروف و کد های تسمه وی بلت انتقال نیرو

اگر تسمه وی بلت V دارای ترکهای ریز باشد یا مواد متخلخل باشد ، سوراخ های کوچکی را نشان دهد ، جایگزینی اجتناب ناپذیر است. تمام کمربندهای V و پنکه های تسمه دارای مشخصات خاصی هستند که به شما امکان می دهد به سرعت جایگزینی مطابق را پیدا کنید. این تعیین می تواند به صورت زیر باشد:
علامت ها و برچسب های تسمه وی بلت v اولین حروف (می توانند عددی نیز باشند) نمایه را نشان می دهند. چندین پروفایل وجود دارد: XPZ به معنای تسمه وی بلت V با مشخصات باریک ، مسدود است. ZX مخصوص تسمه وی بلت V است ، دندانه دار و B به معنای نیمرخ سنتی تسمه وی بلت V است. موقعیت دوم همیشه یک عدد دارد. اینجا توجه کنید اگر این یک مقدار بدون پیشوند است ، این یک طول مرجع است. آیا مانند اینجا ، با LW ترکیب شده است ، این نشان دهنده طول متریک واقعی است ، در این حالت 562 میلی متر.


کد خوانی تسمه انتقال نیرو V بلت



علامت ها و برچسب های تسمه وی بلت آجدار v اولین عدد مقدار دنده ها را نشان می دهد ، در این حالت 8 ، به دنبال یک مشخصات مشخصات (مشخصات K) و در نهایت طول مرجع در میلی متر. مهم نیست که به تسمه وی بلت V یا تسمه انتقال نیرو آجدار V مربوط می شود ، همیشه دارای یک تعیین است که یافتن آن را آسان می کند. اگر هیچ عنوان در دسترس نیست ، می توانید قطعات یدکی مناسب را با کمک لیست محصولات و شماره های اصلی در نمایندگی پیدا کنید. سازنده اتومبیل به سختی هرگز تسمه انتقال نیرو خاصی را توصیه نمی کند زیرا این قطعات کم و بیش استاندارد هستند. تسمه انتقال نیرو V که جیر جیر است به عنوان یک نقص MOT یا DEKRA نیست ، فقط یک نشانه است. تسمه انتقال نیرو متخلخل یا آسیب دیده یک نقص است.

تسمه وی بلت

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت