TEL: 09125000898

مقاومت حرارتی و مقاومت در برابر روغن در تسمه تایمینگ متری


مقاومت محدود روغن ، از اثرات مخرب روغن های معدنی و گریس ها جلوگیری می کند ، به شرطی که این مواد در تماس دائمی با تسمه زمان بندی نباشند و / یا به مقدار زیاد وجود نداشته باشند. با افزایش تقاضا برای مقاومت ، به عنوان مثال به روغن های معدنی ، می توان با استفاده از سازه های تسمه تایمینگ متری خاص ، عملکرد تسمه های تایمر OmEGA را بهبود بخشید. لطفا با بخش مهندسی کاربرد optibelt تماس بگیرید.


مقاومت تسمه تایمینگ متری در برابر حرارت



تسمه تایمینگ
متری می تواند در دمای محیط از ≈ –30 درجه سانتیگراد تا +100 درجه سانتیگراد مقاومت کند. دمای خارج از این محدوده منجر به پیری زودرس و شکنندگی تسمه های تایمینگ و در نتیجه خرابی زودرس آنها می شود. مقاومت در برابر دما در تسمه های زمانی OmEGA optibelt را می توان با استفاده از سازه های ویژه تسمه تایمینگ متری گسترش داد ، به عنوان مثال تا +140 درجه سانتی گراد. لطفا با بخش مهندسی کاربرد Optibelt تماس بگیرید.


طراحی تسمه تایمینگ متری با افزایش ظرفیت می تواند بیش از چندین برابر از عمر عملیاتی بالقوه طراحی استاندارد باشد ، به خصوص برای درایوهای بسیار بارگیری یا بارگذاری بیش از حد. مثال: آزمایش های دینامیکی با Optibelt OmEGA HP نشان می دهد که مدت دویدن ، در مقایسه با تسمه تایم استاندارد ، تا 18 برابر بیشتر است.

تسمه تایمینگ متری

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت