TEL: 09125000898

تسمه تایمینگ متری برند STEIGENTECH

STEIGENTECH طیف وسیعی از تسمه تایم لاستیکی باز را که طول طولانی دارد تولید می کند.
تسمه زمان بندی لاستیکی دقت ، ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر سایش که از STEIGENTECH به پایان رسید بر اساس ساختار زیر است:
محافظت از تسمه تایمینگ متری و چسبندگی کامل را تضمین می کند ، پشتیبانی از لاستیک انعطاف پذیر ما اجازه می دهد تا درایو بی کار معکوس باشد.
الیاف شیشه به صورت مارپیچی با مقاومت بالا زخمی شده ، سیمهای کششی ما فرم و ثبات زمین را تضمین می کنند در حالی که انعطاف پذیری مورد نیاز و عدم کشیدگی را دارند.
الیاف مرکب از کلروپرن با کیفیت بالا ، فرمهای لاستیکی مورد نظر دقیقاً مقاومت در برابر خستگی را برای تسمه تایمینگ تضمین می کند
پارچه مخصوص پوشش پلی آمید برای اطمینان از اصطکاک کم ، مقاومت در برابر سایش ، از دندانها در تطابق کامل آنها با قرقره ، صدای کم محافظت می کند.


صنایع مصرف کننده تسمه تایمینگ متری



حقیقتا تسمه های تایمینگ متری برند STEIGENTECH عملکرد مشابهی با تسمه های تایمینگ معمولی دارند.
آنها می توانند در صنعت نساجی ، صنایع سبک ، صنایع شیمیایی ، صنایع لوازم الکتریکی ، ماشین آلات انتقال نیرو و غیره استفاده شوند. آنها می توانند متناسب با انتقال چند محوری باشند و همچنین می توانند بین دو محور کار کنند که فاصله مرکز آنها کمتر از 15M است . این کمربندها برای بسته بندی ، درب باز ، رباتیک یا البته هر حرکت خطی ، برنامه های سیستم موقعیت یابی مناسب هستند

تسمه تایمینگ متری

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت