TEL: 09125000898

طریقه اتصال تسمه تایمینگ متری


شما نمی خواهید تسمه تایمینگ متری را ببندید زیرا نمی توانید به درستی به سیم ها بپیوندید سیم ها همان چیزی است که به تسمه قدرت می دهد. بنابراین در هر مکانی که یک تسمه برای عبور از روی قرقره یا بیکار نیاز داشته باشد ، به یک تسمه پیوسته مناسب نصب شده نیاز دارید.



گزینه دوم همانطور که در بالا نشان داده شده بستن تسمه تایم متری ای است که در صورت عدم اتصال مفصل هرگز از روی هر قرقره یا دور کار ، باله کار می کند. شما حتی نیازی به چیزی ندارید که مانند تسمه های متقارن بهم پیوسته باشد. در عوض شما یک طول کوتاه را قطع می کنید ، بگویید دو اینچ و آن را در بالای دندانهای تسمه تایم متری قرار دهید تا متصل شود. به عبارت دیگر دندان به دندان به طوری که تسمه تایم متری یکدیگر را درگیر کند. سپس کل مونتاژ را بین دو صفحه می بندید. متأسفانه در حال حاضر تصویری ندارم اما این روش در اتوماسیون صنعتی بسیار رایج است زیرا یکی از صفحات گیره اغلب زینی است که باید توسط تسمه تایم متری جابجا شود. توجه داشته باشید برخی از افراد تسمه تایمینگ "پیوند" را به یکی از صفحات گیره اپوکسی می کنند.



برای تسمه های غیر متقارن و حتی گاهی اوقات متقارن ، از صفحه ای خرد شده استفاده می شود که شباهت زیادی به چاپ سه بعدی فوق دارد. بدیهی است که این مسئله بدون دستگاه فرز نیست. به طور معمول صفحات گیره کمی پهن تر هستند تا چهار پیچ در هر گوشه وجود داشته باشد.

تسمه تایمینگ متری

TEL : 09125000898
Fax : 021-33116613
Email: info [at] beltcity.ir
Web: www.beltcity.ir

© Copy right 2024 | Belt City Corporation | طراحی و سئو سایت صنعتی توسط نانوتجارت